Т-ара гийханий өгсөн сонирхолтой ярилцлага


Т-ара гийхнаас маани 1 сэтгүүлч Хэрвээ чи дахин төрвөл Т-ара гийн гишүүдээс хэнийх ни хүүхэд болох вэ бас чи ямар ээж болхийг хүсдэг вэ гсэн асуултийг тавижээ.
Жиеон: Би яг л ээж шигээ ухаантай ээж болхийг хүсдэг
Кюри:Би бас ээж шигээ болхийг хүсдэг. Бүгдийг хийж чаддаг. Би хүүхдүүдээ гутаахийг хүсэхгүү бн би хатуу ээж болохийг хүскүү бн
Соеон: Би харин ээжээсээ өөр ээж болно. Миний ээж намайг ажил дээр мин ядраадаг тэр миний тухай бододгуу ажилаа боддог Тэр намайг ядарсан бхад гэрийн ажил хийлгуулдэг би ээж шигээ сайн ажилхийг хүсдэг гэхдээ гэхдээ ээжээсээ өөр Би хүүхдээ сайн явахад ни тусалдаг ээж болмоор бн.
Борам: Би хэрвээ хүүхэд төрүүлвэл хүүхэдтэйгээ найз шиг ни байдаг ээж болно
Ариум: Би ж бас Борам үнни шиг хүүхэдтэйгээ найз шиг ни дотно бдаг ээж болхийг хүсэж бн
Хёмин: Би яг л найз шиг ни цуг дэлгүүр явдаг дотно ээж болхийг хүсэж бн. Хүүхдийн мин найзууд Хёмин Окасан(ээж гэсэн үг) үнэхээр залуу юм тэр үнэхээр хөөрхөн гэж хэлнэ(Хёминийг ингэж хэлхэд хүмүүс инээлдэв)
Инжон: Би ммм би энэ тухай бодож бгаагуун бн
Сэтгүүлч: Төсөөлж ж бгаагуу юу
Инжон: Тхх миний бодлоор би хүүүхэддээ маш их хайрийг өгдөг ээж болно гэж бодож бн
Сэтгүүлч: за миний дараагийн тавих асуулт бол хэрвээ чи дахин төрвөл Т-ара гийн гишүүдээс хэнийх ни хүүхэд болхийг хүсэж бн вэ
Жиеон: миний хувид Ариум ийн хүүхэд болхийг хүсэж бн учир ни би тэрэн шиг цав цагаан аристай болмоор бн
Ариум: Миний хувид Жиеоний хүүхэд болмоор бн. Би тэрэн шиг жижигхэн нүүр гое аристай болмоор бн
Хёмин: Миний хувид Жиеоний хүүхэд болмоор бн. Тэр үнэхээр сэргэлэн түүн дээр муу хүн ирхийн бол тэр муу хүний дилдэшгүү дайсан ни болж чадна(би энэ өгүүлбэрийг юу гж оржуулхаа сайн мэдэдгүү ээ)
Инжон: Миний хувид Соеон. Учир ни тэр өглөөний хоо үнэхээр сайн хийдэг бас тэр хүүхдээ сайн хамгаалж чадна гж би бодож бн
Борам; Би бас Соеоний хүүхэд болхийг хүсэж бн
Соеон: Үнэнүү(Инээлээ)
Борам: Учир ни чи үнэхээр эелдэг бас чи хүүхдээ өсөж дэвшихэд ни тусалж жадах бх
Соеон: Миний хувид Инжон Тэр хамтлагтаа яг л  ээжс хиг бдаг тэр үнэхээр гэрсэг
Хёмин: Аах цэвэрлэгээ хийхдээ туршлагатай. Магадгуу Кюри өөрийхөө хүүхэд ни болно гэж бодож бгаа бх(инээлээ)
Бүгд: Ааах
СЭтгүүлч: Кюри өөр гишүүний хүүхэд болно ч гэж бодож бгаам билуу(инээлээ)
Кюри: Тмээ би өөрийхөө хүүхэд бойи гэж бодож бн(инээлээ)
Бүгд: Хахаха(инээлдлэээ)
Жиеон: Кюри хүүхдээ сайн хүүхэд болгож чадна учир ни тэр ямар 1 зүйлийг хийхдээ үнэхээр хичээж чармайж хийдэг. Тэр бие хүүхдээ бие даасан сайн хүүхэд болгож чадна гэж бодож байна(инээлээ)
Бүгд: Бид мэднээ
Сэтгүүлч: Тэр үнэхээр хатуу чанга Ягаад(инээлээ)
Соеон: хэн сайн ээж болох вэ Борам амагдуу муу болох бх(инээлээ)
Борам: Ягаад???
Соеон: Би Борамийн зуршил дээр санаа зовож бна. Тэр надад маш их хоол өгдөг тгээд би таргалждаг
Бүгд: хахаха(инээлдлээ)
Соеон: Бас тэр яаг хүүхэд шиг харагддаг тэрний хүүхэд бас яаг түүн шиг бх бх
Борам: Моууу би 1 нэг өдөр гэрэлхийг хүсэж бн Хэрвээ чи энэ юу ч болохгуу гэж хэлүүл(энэ өгүүлбэрийг би сайн ойлгосонгуу)
Бүгд: хаха(инээлдллээ).

Энэ нилээд хэд хоногийн өмнэх ярилцлага юм шиг бн ойрд эмдээ олдхоо бсан ужраас би сонирхолтой бж магадгуу гэж бодоод энэ мэдээг хийжлэээ

2 comments on “Т-ара гийханий өгсөн сонирхолтой ярилцлага

Хариулт үлдээх

