Би түүнд хайртай болчихжээ 4 хэсэг


Би нүдээ нээтэл эмнэлэгт байлаа. Мйний хажууд жиеон зогсож байв
ЖИЕОН: оппа зүгээр үү намайг уучлаарай танийг надад хайртай гэдгийг чин мэдэх гэж никхун ахтай хамт явсан юмаа
Би:зугээрээ би яагаач гүү гэж хэлээд хацар дээр нь зөөлөн үнсэв :*
жиеон:хэхэ 🙂 ахаа би гарчаад ирий за гээд гарав

20121027-161626.jpg

Жиеон: чи манай ахаас хол яаваарай яах гэж энд ирсийн бэ айн
Хёомин:санаа зовоод л энд ирэсэн юма чи юундаа уурлаад байгаа юм бэ
Жиеон: чи манай ахад сайн биз дээ үннээ хэлээч чи хэдэн хоног ахийг мин харж явах хээв бй чамайг маш удаан ажигласан
Хёомин:тйймээ би саин тэгээд юу гэж би анх энд йрээд л жд ахад сайн болсон тэгээд юу гэж бй жд ахаас болоод сахилаггүй дэггүй араншингаа хүртэл өөрчйлсөн жд ах чамд сайн болохоор би та хоёрийн дундуур орохгүй
Жиеон:тэгвэл чй манай ангиас манай сургуулиас зайл
Хёомин нулимс дуслуулсаар гүйн гарлаа

20121027-162801.jpg

Жиеон манай өрөөнд орж ирээд ахаа та надаас хэзээ ч салахгүй тиймээ гэж хэллээ
Бй:жиеон ааа энийг цаг хугцаа л харуулна да гэж хэлэв
Яг энэ үед хёомин инжонг дээр гүйж ирээд
Хёомин:энэ хорвоо яагаад иим юм бэ хаиртай хүнтэй байж болохгүй юуму эгчээ гэж уйлан ярив
Инжонг:чи жд ийг яриж байна чи мэдэх ү би жд ийн найз т.о.п д сайн харин бй түүн лүү хэзээ ч ширтэж байгаагү тоох хэрэгүүэ
Хеомин:би түүнййг мартахгүй би заавал ахыг өөрийн болгоно та ч бас тэгэх хэрэгтэй
инжонг:зүгээр дээ гэж хэлээд тэврэв
Маргааш сургуулйар нэг ждрагон хёмин жиеон гуравийг яриж байлаа
Кюри:энэ хёмин одоо юу вэ шал илүү маа йчиж амидраасай ёоо
Кюри:ангийн булан хийнэ өнөөдөр бүх хүүхдүүд үлдээрэй гэж хэлэв
Жиеон:би чадахгүй ээ жд ах дээр очно миний оронд манай эгч ирнэ шүү
Кюри:эгч чин хэн юм бэ
Жиеон:манай эгч ийг Юий гэдэг Өндөр туранхай хүн байгаа
Кюри:заза
Хеомин ангийг бараг булан болгоныг цэвэрлэлээ тэр намайг мартахын тулд ингэж байгаа юм. Тэрний толгой эргэж байлаа Юий ч ирлээ
Юий:хоош охион зүгээр үү
хёмин:зүгээр э гээд ухаан алдаад уналаа
Хеомин эмнэлэгт шинжилгээ хийлгэх хэрэгтэй боллоо гэтэл шинжилгээний хариу гаар …..
Админ Н утасаараа бичиж байгаа болохоор маш хэцүү байна тэгээд богинохон бичичлээ за тэгээд 25 биш 10 хан сэтгэгдэлийн дараа оруулна 1 ХҮн олон сэтгэгдэл бичсэн ч баи нэгээр л авна шүү ок

26 comments on “Би түүнд хайртай болчихжээ 4 хэсэг

Хариулт үлдээх

