Мэдэгдэл(Админүүд заавал ор)


За би ни хичээл нтэр гээд блогоо ажлуулах ямар ч зав алга.тэгээд ч бас хүмүүс миний хийсэн мэдээг уншаад сэтгэгдэл бичкуу бгаа болхоор өөрийгөө муу эзэ гэж бодлоо бас админууд ни ерөөсөө мэдээ хийийдгуй.  Тийм учраас би блогоо хунд өгхөөр шийдлээ. Ягаад зүгээр устгачилгуу ингэж бгаан болоо гэж та нар гайхжаагаа бх. Ягаад гэвэл ни ни өөрөө блогоо аваад яваж чадкуу болсон болхоор бусдад өгж сайн яввхийг ни хармаар бнаа. Би админуудаа өрсөлсүүлий гэж бодлоо. 7 хоногийн дотор хамгийн их мэдээ хийсэн админд би миний блогийг ажлулж чадхийн бна гэж үзээд блогоо өгөх болноо. Хэрвээ та бас өрсөлдхийг хүсживал манай блогт админаар орж бонло шүү. Хэрвээ та мэдээ хийгээд өрсөлдхөөр шийдсэн бол заавал мэдэгдээрэй. Би ни бас блогоо санасан үедээ блогтоо мэдээ хийжаах болноо мэдээж блогийг манай авсан хүнийг зөвшөөөрхийн бол.Өрсөлдөөд авхин бол би ни блогийн эзэн ий хувид биш админий хувид хаяаадаа мэдээ хийжийнаа. Өрсөлдөх хугацаа хэдэн админ оролчийг ни мэдээд би зарлах болноо

41 comments on “Мэдэгдэл(Админүүд заавал ор)

  1. bi hyominyuri d yar bgaag medjiinoo medeej iim bodol turuh ni todorhoi aimar hicheeltei yadjiij bas blog nter geed air hicheed ajluulj bhad humuus toohgui bhaar ymar bh ni oilgomjtoi ingej heleh ni argagui gej bodjiino gehdee chi iim medegdel gargahaasaaaa umnu unshigchdaasaa asuuh yostoi bsan gej bodjiino

  2. ee bolioo bolku shdee arai j dee tm bzde? jnii ene hyomin i hamgin tm fan blog bolkushdee dahiad bodood uzde jnii zunduu ih hudulmur shigsn bga hund uglu gj bodii ted nar odoo jni blogiig shuuud l sampriuulna hereeggguee mi nz mde hihgu j gsn adminuud jni bgaa shuudee jiyeonjessica giin zuv shuu bodoj uzeerei

Хариулт үлдээх

