Сүнс 2р хэсэг


Сэнгри: Бүгдээрээ ингэж гуниглаж байхаар хүүхдийн парк явж тоглий.
Бүгд; тэгий дөө.
Жр: бүгдээрээ 2 такси нд хуваагдаж суучий.
Бүгд: тэгеөө.
Хёоёунг: Ийм юм болчоод бхад бид нар ингэж болжоогоомуудаа.
Хёмин: Хөөе гое өөдрөг байл даа.
парк дээр ирлээ бүгд тоглолцгоолоо
Соеон; бүгдээрээ явж галзуу хулгана дэр тоглий.
Бүгд; Тэгий.
Сэнгри; Би лав гинжин дээр тоголлоо. Юри маани гинжин дээр тоглох дуртай дуртай бж билээ. Би юри гээ санаад байна тийшээ явлаа.
Вооёунг: чи ганцаараа тэнд тоглохгууюу бид нар явж галзуу хулана дээр тоголлоо.
Гинж маш хүчтэй иргэж байлаа. Тэгж байгаад сэнгри хол шидигдээд толгойн тасраад ухчлээ.
Хүмүүс орилолдож эхэллээ. Бүгд Сэнгри г тойроод тойроод зогсож байлаа. хүмүүс орилолдох чимээнээр найзууд ни иртэл Сэнгри ийн толгой тасарцан хэвтэж байлаа. Сэнгри ийн сүнс биеээсээ гарч ирлээ.
Сэнгри; та нар чин ягаад орилолдоод бгаам бэ
Сэнгри ӨӨРИЙГӨӨ ҮХЦЭН ХЭВТЭЖ БАЙХИЙГ ХАРААД
Сэнгри: Үгүй ээ ийм юм болох ёсгүй
инжоо; Хүн болгонд ийм зүйл болдог шдээ надад ч бас харин сая чамд ийм зүйл тохиолдлоо
Сэнгри; чи хэн бэ
инжоо; намайг инжоо гэдэг
Сэнгри; Чи арай тэр оршуулгийн газар бсан нөгөө юу.
инжоо; тм ээ би мөн чи болон танай найзууд бүд хийсэн зүйлээ амсах болно ялангуяа намайг хаясан инжонг. ( Инжоо орилов)
Сэнгри; чамайг хаясан инжонг гэнээ.
инжоо; инжон бол миний төрсөн эгч тэр надаД ИРГЭЖ ИРНЭ ГЭЖ ХЭЛЦХЭЭД ИРГЭЖ ИРЭЭГҮЙ.
Сэнгри; байзаарай инжонг чиний эггч гэнээ чи юу болснийг эхнээс ни яри даа.
инжоо; аав ээж маани инжонг бид 2 ийг бага бхад асрамжийн газарт өгсөн.. Би тэр  үед эдгэрэшгүй өвчин туссан байсан. эгчийг маани 1 баян айл өргөж авсан. Эгч маани намайг иргэж ирж авна гэж хэлсэн боловч ирээгүй би түүнийг хүлээсээр бгаад сүүлдээ өвчин мин хүндрээд би ухсэн. харин нилээн олон жилийн дараа та нар над дээр ирж намайг сэрээсэн би бүгдийг чин алах болно.Чи дараа ни хэн үхнэ гэж боджийно та 1 нз чин ухнэ.
гэнэт Сэнгри босоод явчлаа.
инжоо; чи хаачих ни вээ явж нзууддаа анхааруулах гээ юу харамсалтай ни тэд чамайг сонсохгуй. ягаад гэвэл чи үхцэн шүү дээ.
Сэнгри; би заавал анхааруулах болно.
инжоо; заза амжилт хүсий гээд яваад өгөв.
Сэнгри найзууд дээрээ очоод бүгдийг ярисан боловч түүнийг хэн ч сонссонгүй.
топ; энэ юу болоод бнаа байнаа эхлээд юри дараа  ни сэнгри
инжонг; чи юу яриад бнаа энэ зүгэээр осол бсан.
Сэнгри: осол бишээ танай дүүгийн хийж бгаа зүйл  та нар намайг ягаад сонсохгуу бгаан бэ.
жэссика; заз бүгдээрээ сэнгри гийн оршуулгийн ёслол дээр очий.
соеон; тэгеөө.
бүгд; сэнгри гийн аав ээжээ бидэнд харамсалтай бна
сэнгри гийн ээж; ягаад ийм зүйл болчихвоо.
сэнгри нзууддаа анхааруулах гэж их хичээсэн боловч чадсангүй

дараажийн хэсэг 20 сэтийн дараа

22 comments on “Сүнс 2р хэсэг

Хариулт үлдээх

