би түүнд хайртай болчихжээ 3


Уучлаарай би сургалтаасаа дөнгөж ирээд хийлээ амалсан ёсондоо хүрсэн  шүү

би түүнд хайртай болчихжээ 3

Jiyeon:aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Би гүйгээд очтол  Jiyeon нэг хүн-ийг үнсэж байв
(Намайг очихийн өмнө)
Jiyeon эргэж хараад маш чанга алгадав гэтэл тэр нь Jiyeon-ний хуучин найз залуу Nichkhun байлаа Jiyeon ихэд цочирдов

Nickhun:Jiyeon-ааа гэнэтийн бэлэг барих гэж байхад чин чи ясан муухай юм бэ намайг алгадаад
Jiyeon: sorry sorry гээд үнсэв

Энэ үед би Nickhun-ийг очоод зохичихлоо
Nickhun namaig зөрүүлээд тсохив
Jiyeon: Болиочээээээээээ
Nickhun:ойлголоо миний хайртай гүнж минь
Би:гүнжээ чи хэн юм бэ ?
Nickhun:хуучин найз залуу нь байна чи өөрөө хэн юм бэ айн
Би:одоогийн найз залуу нь байна
Nickhun:гүнжийг минь хараач юугаа хийгээд байдаг байнаа чи
Jiyeon:бид 2 салчихсаан ахаа та намайг гэрт хүрэгээд өгөөч
Nickhun:ОК ОК
Би:салаагүү шдээ юу яариад байгаан хайраа
Jiyeon:ахаа хурдлаачээ
Jiyeon намайг орихоод Nickhun-ийг дагаад яваад өгөв
Тэднийг явасний дараа би гантсаараа доошоо хараад алахаж байлаа гэтэл би хүнтэи мөргөлдөөд бүх номийг нь болон уншиж байсан номийг нь унагаачихлаа.


Уучлаарай гээд дээшээ хартал Eunjung байлаа бид 2 тэр орой сандал дээр суугаад өөрийнхөө ямар залуу байсан мөн ягаад ойрд ингээд байгаан болохоо мэдэхгүй байгаа гааа хэлтэл
Eunjung:КККККККК яaхавдээ хүн чин өөрчлөгдөн шдээ Hyomin-ийг харалдаа өмнө нь яамар сахилаггүй хүүхэд байлаа одоо хар яaхаач боличихсон
Би:за тийм дээ би чамайг гэрт чин хүргээд өгий ОК оройтуулчихлаа
Eunjung:зүгээрээ манай гэр ойрхон байгаа
Би:за тэгсэн ч гэсэн эмэгтэй хүн яаж ганцаараа явах билээ дээ
Би Eunjung-нийг гэрт нь хүргэж өгөв
Гэртээ ирээд өөригөө яагаад ингэж өөрчлөгдөлөө гээ л бодоод байв

Маргааш нь Jiyeon бид 2р салсан юм дааа
Тэгээд би Eunjung-наас уерхэх санал асууж үзлээ тэр надад зөвшөөрсөн юм
Гэнэт эмэнэлэгээс залгаж
Сувилагч:та G-dragon гэдэг хүн мөн үү эмэлэгээс яриж байнаа танай ээж ухаан алдааад эмэнэлэгт байгаа учраас та ирэх хэрэгтэй байна
Би хурдан гүйж байтал


Hyomin:GD машин ирж байнаааааааааааааааааааааааааааааааааа
Би иргээд хартал машин ирж байлаа……………………………………………..

за богинохон байгаад sorry дараагийн хэсэг 25 сэтгэгдэлийн дараа

25 comments on “би түүнд хайртай болчихжээ 3

  1. bi blog hesej uguulleg unshah hobbytei maa tehdee unshsan uguulleguud deere setgegdel bichdegguimaa harin tanaih deer bijhiin argagui yumaa bas baga setgegdeltei bolhoor setgegdel nemjiinaa tanaih uguulleguudee joohon urt bijvel ug ni nileen goy bijheer yum bnaa er ni l nadaa zunduu ih taalagdlaa

Хариулт үлдээх

