Сүнс 1р хэсэг


За би ни Love Generation аа дуусгачаад шинэ өгүүллэг бичлээ. Тэгээд дүрүүдээ өөрөө сонгочлоо. Ингээд 1р хэсгээ гаргалаа та бүхэн уншаад үзээрэй таалагдана гэж найдий.

Нэгэн сайхан нартай өдөр 10 найзууд уулзаж зугаалгаар явжээ. Тэр 10 найзууд их сайн найзууд билээ…
Топ: Их  орой болж байна шүү тэ
Хёмин: Харин тийм ээ миний эгч их санаа зовж бгаа бхдаа.
Жр; Ямар эгч Борам уу?
Хёмин: Тийн
Юри; Эгч мэгч яах вэ нэгэнт бүгдээрээ хамт зугаалж бгаагаас хойш гэрийхнийгээ түр марталдаа.
Сэнгри; Хөөx энд оршулгийн газар байна очиж үзий тэхүү.
Хёоёунг; Зугаална гэсэн болхоос оршулгийн газар очино гэсиймүү.
Жр; нээрээ гоё санаа байна шуу тэнд очиж жоохон аймаар байна шүүү.
Вооёунг; нээрээ гоё ч юмуу Хёоёунг оо чи айгаад бгаамуу.
хёоёунг: хэн айсийн.
Жэссика; Юу ярицгаагаад бгаан бэ.
Инжонг; Очиж үзие аа.
Топ; Заза тэгвэл тийшээ явлаа шуу.
Оршуулгийн газар дээр хёмин Хёоёунг аас бусад ни 1 охиний шарил дээр усэрч орилж гуйлдэж байжээ. Хёмин Хёоёунг 2 ухтлээ айцан зогсож блаа.
Тэр охиний сүнс уурлаж бугдийн алхаар шийджээ. Инжонг угийн зүгүүй учраас туунийг буур тарчлааж алхаар шийджээ туунийг тэгж алах бас 1 шалтгаан түүнд блаа.
Соеон; за явцгаахуу.
Бугд; тэгий.
Маргааш ни Юри Инжонг той утсаар ярилаа.
Юри; Миний найзаар юу байна.
Инжонг; Юмгуй ээ дөнгөж босоол бжийна.
юри; өөн чи өнөөдөр надтай цуг манай аавийн бариулж бгаа барилга дээр надтай хамт очиж узэж чадхуу?
Инжонг: Тэгийл даа.
тэд барилгийн хамгийн дээр гарлаа.
Инжонг д их эвгүй блаа.
Сүнс охин Инжонг луу 1 гялалзсан чулуу шидлээ. Инжонг их гайхаж хэн шидсийн бол гэж хартал ойр хавид ни хэн ч бхгуу блаа Инжонг тэр чулууг аваад өндийхдөө  Юри г барилгаас унагаачлаа. Юри доош унаж газраар дүүрэн цус болсон болж 2 хэсэг болцон хэвтэж байлаа. Инжонг үнэхээр их сандарлаа.Гэхдээ Юри Инжонг той хамт явж бгааг хэн ч хараагуй тэр битгий хэл тэр 2 ийг 45 давхар барилгийн дээр гарснийг ч мэдээгүй бжээ.Инжонг тэндээс хурдан цугтаж гэртэээ харилаа. Юри г үxсэнийг бүx  найзууд ни мэдлээ оршуулах ёслол боллоо.
Топ Инжонг дээр очлоо.
Топ: Чи тэр уед юри гийн хажууд бсан тмуу.
инжонг; үгүй би бгаагуй ( айсандаа ингээд хэлчихлээ)
топ: Худлаа яри Юри та 2 Юри г үxэxийн өмнөx өдөр Юри гийн аавийн барилга дээр очно гээд бөөн юм болоод бсан биз дээ.
Инжонг: Би хамт яваагуй чи намайг юри г алсан гэх гээд бнуу чи яж чадваа гэж хэлээд гуйгээд явчлаа.
Топ: Уучлаарай.
инжонг; Би юу хийгээд бнаа ийм юм болох гэж.
оршуулгийн дараа бүгд гунигтай блаа.
Соеон: ягаад гуниглацгаагаад бгаан бэ ингээд гуниглаад байвал юри маани тайван явж чадкуу тэгээд ч Юри маани гунигтай зуйлд дургуй шдээ.
Бүгд: Тм шүү.
Сэнгри; бүгдээрээ…
1р хэсэг төгсөв.
дараачийн хэсэгт…
Парк явж тоглий.
юри гээ санаад байна гинжин дээр тоголлоо.
Үгүй ээ ийм юм болохгуй.
Инжонг надад иргэж ирнэ гэж хэлчхэээд иргэж ирээгүй.
Тэр анхааруулж чадалгуй яваад өглөө.
за ямар болжуу эхний хэсэг болхоорарайл  жоохон богинохон болчлоо. За дараачийн хэсэг 20 сэтгэгдлийн дараа за хүмүүсээ сэтгэдэлээ бичээрэй

23 comments on “Сүнс 1р хэсэг

  1. та нар жиёны саят руу ордоо тэнд илүү их шошготой. мөн олон зурагтай юм байна лээ. гэхдээ би танай блогт хайртай т ара хамтлагийн бүгдэд нь би хайртай хэрвээ тэднийг базаад нэг хүн болговол би тэр хүн болохыг хүснэ. Тэгэхгүйгээс цааш би сонголт хийх дургүй зүгээр л би т ара гийн охидод хайртай.

Хариулт үлдээх

