Зураг

injung нэрээ soyeon болгож солисон учир..


injung нэрээ soyeon болгож солисон учир..

Суён өөрийн жинхэнэ нэрийг сольсон билээ. 

Түүний тайзны нэр нь Суён гэхдээ энэ үнэн хэрэгтээ түүний жинхэнэ нэр биш юм.

Суён “Яг үнэндээ миний нэрийг Park Injung гэдэг. Гэхдээ би нэрээ хууль ёсны дагуу сольсон. Намайг бага байхаас минь л хүмүүс намайг Soyeon гэж дууддаг байсан. Хүн бүр намайг Soyeon гэдгээр минь сайн мэднэ.” гэжээ.

Soyeon гэдэг нэр нь түүний бага насны хоч бөгөөд тэр жинхэнэ нэрнээсээ илүү Суён нэрийг илүүд үзэн албан ёсоор сольжээ.

Eh survalj http://www.t-aradiadem.wordpress.com

3 comments on “injung нэрээ soyeon болгож солисон учир..

Хариулт үлдээх

